01 januari 2021
‘InfraLogin’ is het web portaal waarmee u uw klanten toegang kunt geven tot de door u verkochte NG-BLU diensten. InfraLogin is een whitelabel omgeving,
NG-BLU is niet zichtbaar voor uw klanten.
Uw eindklanten krijgen inzicht in de door hen afgenomen data-, telefonie- en mobiele-diensten: zoals gespreksgegevens, bedienen telefooncentrale, facturen inzien, volgen en aanmaken tickets, voortgang opleveringen, monitoring van verbindingen en vele andere “selfservice” functionaliteiten.
Met de introductie van de nieuwe versie van InfraLogin maken wij het uw en onze klanten nog makkelijker om verschillende functies zelf uit te voeren en om meer en beter overzicht te krijgen van alle afgenomen diensten.
In dit bericht treft u een opsomming van de wijzigingen die u kunt verwachten.
01 januari 2021
Alle functies zijn vanaf nu overzichtelijk gecategoriseerd in de linker menubalk. De beschikbare categorieën zijn afhankelijk van de ingestelde rechten en functies.
Gebruikers kunnen vanaf nu zelf tweefactor-authenticatie instellen, hun wachtwoord wijzigen en indien gewenst een ander kleurenthema instellen.
Het onderdeel mobiele telefonie heeft een grote uitbreiding ondergaan.
Vanaf nu is het mogelijk dat u uw klant zelf het beheer geeft over zijn mobiele aansluitingen.
Denk hierbij aan een overzicht van simkaartnummers en puk codes opvragen, een overzicht van alle gebruikers en de mogelijkheid tot het aanpassen van gebruikersnamen en interne nummers.
Op basis van een uitgebreide rechtenstructuur, bestaat de mogelijkheid om beheerdersrechten voor de hosted telefonieomgeving aan uw eindklant te geven.
Onder andere het toevoegen van gebruikers, het aanpassen van gebruikersnamen en interne nummers, het beheren van doorschakelingen, het beheren van keuzemenu’s etc. behoren nu tot de mogelijkheden. U dient hierbij wel rekening te houden met het feit dat uw klant de werking van de hosted telefoniecentrale kan beïnvloeden.
Het aanmaken van tickets voor zowel voice als data is vereenvoudigd.
01 januari 2021
LET OP: De nieuwe functies voor hosted telefonie beheer staan standaard uit. U bepaalt in InfraOrders of uw klant de rechten krijgt om het beheer voor telefonie uit te kunnen voeren.
We zijn uiteraard niet klaar met InfraLogin en hebben nog plannen voor de toekomst.
Een van de eerste nieuwe functies die we op korte termijn zullen introduceren is de mogelijkheid voor u als partner/reseller u uw eigen identiteit meegeven aan ons whitelabel portaal en daar hoort uiteraard uw eigen bedrijfslogo (linksboven in InfraLogin) ook bij. Tevens zal het mogelijk voor u worden om op de hoofdpagina van InfraLogin eigen berichten te plaatsen.
01 januari 2021
Let op: tickets aangemaakt vanuit InfraLogin worden rechtstreeks bij NG-BLU Networks ingeschoten. Als u niet wenst dat uw klant een ticket bij NG-BLU Networks belegt, adviseren wij u het recht voor tickets niet te activeren voor uw klant.
Onderstaand een overzicht van nieuwe functies die op basis van rechten zijn toe te kennen aan gebruikers. De verschillende mogelijke rechten staan vermeld tussen haakjes.
Let op: Doordat gebruikers schakelingen kunnen aan- of uitzetten en/of tijdtabellen kunnen aanpassen, kunnen zij invloed uitoefenen op de werking van de hosted telefoniecentrale. Ons advies is om het beheerrecht uitsluitend aan eindgebruikers te geven indien hier nadrukkelijk om wordt verzocht én na een gedegen uitleg van de mogelijkheden en risico’s.
Geen wijzigingen doorgevoerd.
Kostenplaatsen worden voortaan vooraf gegenereerd voor uw klanten en zijn vanaf/na de 6e dag van elke maand te downloaden.
01 januari 2021
Een aansluiting moet beschikbaar worden gemaakt in InfraLogin. U vindt dit onder elk telefonie gerelateerd account op het tabblad ''Overzicht'' van het desbetreffende account.
Hier selecteert u: “Doorschakelmogelijkheid via InfraLogin”, waarna de pagina opnieuw wordt geladen.
Als u alle accounts voor InfraLogin beschikbaar wilt stellen kunt u dit doen d.m.v. de bulk optie bij hosted telefonie:
Met deze functie kunt u dus bepalen wat in InfraLogin wel en wat niet zichtbaar wordt voor de beheerder/gebruiker(s).
Indien u deze rechten niet heeft, kunt u per mail contact opnemen met onze binnendienst (info@ngblunetworks.nl).
Mogelijk ook interessant